Peace & Love

Ja nu när ma är fattig student så får man hitta på billiga saker att roa sig med. En sak är att jobba som funktionär på festival..så jag har gjort det...anmält mitt intresse som funktionär på Peace & Love. Det gäller jobb i 24 timmar under veckan och så får man festivalpass för hela veckan och mat under arbetspassen. Helt ok =)! Förena nytta med nöje liksom!

Band jag vill se: Kings of Leon, Volbeat, 30 Seconds to Mars och Bad Religion bland annat. Hoppas att det tillkommer nåt mer bra band och att jag får jobbet =)!

Peace out =) .....

Känner att jag fick lite blodad tand nu och undrar om jag ska anmäla mig som funktionär till Rockstad: Falun, hm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0