Nu är det gjort..

 

Nu är anmälningen gjord till årets tjejsim så nu är det bara att hålla tummarna för att vattentemperaturen når iaf 20 grader. Jag vet nog inte vad jag har gett mig in på eftersom jag är en fruktansvärd badkruka. Klubben vi simmar för är "Partybrudarna". Någon som vill joina =)? Nu väntar jag bara in lön del 2 på kontot så ska jag anmäla mig till tjejmilen.

 

Visst känner jag mig på g...trots snålblåst, lite snöyra och skymning stack jag ut för att göra årets första utomhuslöpning. Efter ca 3 km fick jag ge upp och gå. Min fot ville inte riktigt hålla för löpning på asfalt. Längtar tills det är bart och torrt i skogen så att man kan springa där. Det är bara bäst!

 

Från det ena till det andra. I dag på salongen hade jag en rolig kund...han ville inte se sig i spegeln när jag klippte honom snagg och ansade skägget. Lite speciellt kanske haha!

 

Puss o gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0