Kär!

Som mina vänner vet så blir jag nästan aldrig kär..men jag ska berätta om en gång när jag blev blixtförälskad. Jag gick i nian och hade prao en vecka. Under veckan skulle jag bo hos en ett år äldre kompis i Borlänge och prya på en djuraffär. Under veckan blev jag sjuk och var hemma ett par dagar. "På den här tiden" var MTV en rätt så ny musikkanal som visade musikvideos och inte som nu en massa serier med innehållskvalitet mindre. Helt plötsligt dök han upp på den lilla tv-skärmen....mannen med stort S...Sebastian Bach. Videon var "18 and life" och bandet han sjöng i var Skid Row. Jag kunde knappt bärga mig till min kompis kom hem och jag fick berätta om den fantastiska musikvideon med den snygga killen!

Se och njut:
http://www.youtube.com/watch?v=I9mzFBsVOsw


Och vet ni....ett par år senare...17 år gammal fick jag och två klasskompisar komma backstage efter en spelning i Stockholm, vilken dröm det var!
Ja så levde vi lyckliga i alla våra dagar haha neeeejda men resten är sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0