Dagen före fredag!

Jag vet att ni undrar med tanke på förra inlägget. Alltså ibland undrar jag om jag är en dålig vän eller så. Det är så trist att gång på gång bli besviken på människor som man tror är ens vänner. Jag tror inte att jag är så dålig iaf! Fast den här gången blev jag inte så förvånad eftersom magkänslan redan hade talat om det här för mig - *varning*! Fast det förstör väl mest för den här människan själv...för vem kan lita på henne nu då? Så här känner jag iaf! Jag blir så oerhört ledsen och så blir jag så oerhört förvånad över min starka intuition som inte förnekat sig hittills. Undrar hur många gånger jag har valt att inte lita på magkänslan för att jag inte vill tro att det är så men i slutändan så brukar det stämma! Fy fasen vad jag känner mig sviken på mina förtroenden! Snacka om att jag är för godtrogen!


Kommentarer
Postat av: christina

Kom igen Åsa, ha en skön helg.

2011-03-04 @ 06:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0