*snyft*

Jag är så himla ledsen i dag. Så himla ledsen på mina bilar som bara vill gå sönder hela tiden. Hur är det möjligt att två bilar på en månad har gått sönder fem gånger? Snälla låt mig vinna en massa pengar så jag kan köpa en ny bil el ny och ny...så jag kan köpa en bil att lita på! Jag blir så trött. Skulle behöva uppmuntran eller en kram eller kanske 10 =).

I morgon börjar skolan igen. Har sån skolångest i dag men det hör väl ihop med dagens ledsamheter.

Nu får det ta och hända något roligt!! Jag blir tokig!!!


Kommentarer
Postat av: Helena Nises

Tror 2011 kommer bli jättebra för dig! Kollat nåt mer på kryssning? Kram

2011-01-10 @ 08:30:24
Postat av: Åsa

Jag håller tummarna för det =).

Kan inte åka än på en månad eller så. Fullt upp ett tag framöver! Kram

2011-01-19 @ 18:08:04
URL: http://asabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0