Nytt år, nya utmaningar!

Nä mitt nyårslöfte som jag hade förra året höll jag inte =(.
Under förra året slutade jag iaf att röka men det hade jag inte som nyårslöfte. Årets nyårslöfte är hemligt!!!

I år är året som jag går ut skolan för sista gången =). 14 februari börjar jag jobba på Lyko Hair i Dala-Järna.

Nu när man ska bli frisör så kan man inte låta bli att tänka på ytlighet. Att människor vill se snygga och fräscha ut på utsidan är väl inget konstigt men när det blir för mycket. Tidningar och bloggar slåss om uppmärksamhet och det handlar om skönhet och yta. Si och så gör du för att bli snyggare. Det är väl ok...I VISS MÄNGD!!!
Vill bara säga glöm inte THE BEAUTY INSIDE!!! Kan vara rätt svårt att göra i dessa dagar!

Gott nytt år alles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0