En klämdag!

I går hade jag verkligen en lång underbar dag. Dagen började med att jag skulle åka till Yttermalung och rida med Marléne...menmen så händer det enda som inte var underbart den dagen. Kopplingen på bilen slutar funka (igen) uppe på Skamsberget. Tog mig iaf ner till pappa så jag kunde ställa bilen där. Lagom arg ringer jag mamma att hon ska ringa och kolla hur det går med Volvon. Visar sig att den är klar så tar tåget till Ytte och hämtar den. Måste erkänna att det är myyycket skönare att köra Volvo än lilla Opeln!

Vidare så blev det åkning i Snöåbacken med bob, pulka, stjärtlapp och ring. Så himla kul alltså!!


 

Efter åkningen drog jag, Tina, Ann och Kattis till simhallen och badade och hade skoj...blev konstsim, simtävling, trampolinhopp, klättring och bollek och mer...man kan säga att vi lekte av oss! Så himla skoj!

Kvällen fortsatte vidare hem till Ann där vi käkade pizza så kom det mer folk. Ann hade jätteroliga musiktävlingar som vi körde. jag var förjävla bra på att gissa finska låtar! Kvällen avrundades på Selins! En superdag med många skratt!! Tack alla!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0