Why?

Men varför är jag inte trött! Längesen jag kände mig så här pigg sent på kvällen. Jag har varit supertrött hela dagen och haft huvudvärk men när det är dax att sova är allt som bortblåst! Kommer att få igen det här i morgon antar jag. Jaja jag har i alla fall sovmorgon på lördag! Jag kanske helt enkelt är för upprymd över det där guldet i dag än. Det är jag och Marcus Hellner som kommer ligga vakna i natt och undra...är det verkligen sant haha!!

I morgon efter jobbet ska jag köra ett pass på gymmet! Känns så grymt skönt att komma igång med träningen. Det har blivit några pass sedan jag köpte årskortet. Nu återstår att lägga upp ett bra träningsschema. Det måste ske ganska snart. Ska åka till biblioteket på lördag och låna lite böcker tänkte jag. Måste komma igång med simningen också. Kände när jag simmade att jag inte riktigt har tekniken och att det går trögt! Jag ska ju simma tjejsimmet i sommar och då ska tekniken sitta där så att man flyter fram fast man kanske inte har den bästa kondisen och styrkan. Jag är på rätt väg även om jag måste köra lätt för min lilla armbåge. Jag är rädd om mig och vill inte dras med fler skador! Tävlingsmännsika som jag är känns det rätt frustrerande men jag har inget val. Vill ju kunna delta samtidigt som jag vill utmana mig själv och göra bra resultat!

Nej nu är det bara att gå och lägga sig och hoppas att John Blund vill komma förbi rätt så snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0