Svårt!

Alltså jag har gjort allt för att försöka koncentrera mig på det här med att plugga! Det går inte...tankarna bara far runt och nu börjar jag faktiskt att bli riktigt nervös. Kuggar jag på teorin ja då vet jag inte vad jag ska göra!! I morgon lär det bli rååååplugg!

Sista veckan i skolan tar vid i morgon - kan ni fatta - SISTA VECKAN!! Så otroligt fort tiden har gått! Det har varit ett otroligt jobbigt och roligt år. Jobbigt mest för allt himla flängade fram och tillbaka och roligt för jag har lärt mig massor och träffat en massa nya fina männsikor.

Veckan som kommer har jag även varit rökfri i ett år! Det har faktiskt gått hur bra som helst. Ett återfall..ett bloss i samband med alkohol en rätt kylaig sommarkväll å fyyyy faaaan vad äckligt det var!! Nej no more smoking. Jag fattar faktiskt inte att jag rökt. Det luktar pyton och är jäkligt ofräscht! Ångrar bittert att jag började. kommer ihåg hur jag och kompisar satt och ÖVADE på halsbloss. Vad puckade vi var.

Ja nu när det händer en massa nytt så har det väl hänt annat nytt också. Jag har t ex numer en brunaktig kalufs. Till egentligen min stora sorg. Skulle från början ha en annan blond nyans som blev fel osv osv osv osv osv flera gånger om. Jag kommer aldrig någonsin vänja mig vid att vara mörkhårig. Jag är så mycket blondin som man bara kan bli så läääängtar tills jag dör tills mitt hår pallar att bli blont igen. Dessvärre lär det dröja för det är så himla förstört just nu. Både mörkhårig och dessutom urtaskig kvalitet på håret. Borde fälla en tår.

En ny bra sak har hänt också....jag har köpt ett årskort på simhallen till både bad och gym! i lördags gjorde jag och Tina premiär! Nu ska det hårdköras! Armen höll i alla fall för första passet *andas ut*. Har en go träningsvärk. i morgon ska jag springa på löpbandet på "Må bättre" för sista gången och gissa om jag ska springa!

Nattinatti hörrni =)!



Kommentarer
Postat av: Helena Nises

Lyckat till sista veckan! Säker på att du klarar det!

2011-02-07 @ 05:56:33
URL: http://helenanises.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack så mycket =)!

2011-02-07 @ 23:22:28
URL: http://asabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0