Söndag då

Jobbdag i Sälen i dag. Full fart från början till slut. Det är jobbigt att åka fram och tillbaka. Dagen blir jättelång. Skulle önska att det var lite närmare.

Åkte till Malung i går. Stannade till och käkade hos mamma och Johnny. Vidare till Malung där M hämtade upp mig hos syrran. Klippte M och sen kom S. Vi åkte till Fors, tog in hästar sen kollade vi på melodifestivalen. Tycker egentligen att det inte är bra men det har blivit så att det ändå är något man "måste" se. I går tycker jag ändå det var en bra låt, Nicke Borg från Backyard Babies var med och hade en toppenlåt =)!

Ja så var det VM då. På damsidan tippade jag ju inte så tokigt men på herrsidan var det värre. Alltså i dag blev både Hellner och Richardsson bortvallade...vad är det med Sverige och vallamissar vid mildväder? Nu får det väl vara nog.

Resultat:

Damer
1. Björgen
2. Kowalczyk
3. Johaug

Herrar:
1. Northug
2. Vylegzhanin
3. Chernousiv

I morgon är damerna igång igen. Då gäller det 10 km klassisk stil. Jag tippar så här:
1. Björgen NOR
2. Kowalczyk, POL
3. Majdic, SLO

Näää asså nu måste jag sova! Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0