Tralalalalaaaa!!

Vad jag har varit duktig att städa i dag...det blev lite mer storstädning än vad tanken var men det känns så skönt såhär efteråt. Var ut och plockade påskris som jag prydde med fjädrar i svart och limegrönt =)! Brukar inte ha påskris med fjädrar med gillade färgkombinationen.

I morgon kommer goa och roliga Jossi hit! Ska bli jättekul. Massa snack, vin och äta sen får vi väl se vad det blir. Kan ju bli vad som helst det. Synd bara att inte Mikaela är med också. Längesen, längesen vi sågs! Saknar henne som 17! Dessa systrar är bara underbara och skitroliga det går liksom inte att ha tråkigt med dem. Inte ens en skitdag i Trysil haha! Det här måste vara den fulaste bilden någonsin men jag skrattar så jag dör när jag ser den. "Ser ut som vi grinar med dubbelhaka".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0