Söndag..

I dag skulle jag ha varit till Sälen och städat för sista gången den här vintern men jag har minsann ställt klockan helt fel och vaknade av mig själv 07:15 och skulle ha åkt hemifrån en halvtimme tidigare. Nu hann jag ju inte med skjutsen, så jäkla surt!! Nåja vad gör man en söndagmorgon? Jo åker till gymmet och kör ett pass och simmar några längder på det. Simningen börjar sätta sig bättre tekniskt också och det känns skönt. Crawlade till och med några längder. Bara jag får bättre kondis så ska jag sätta andningen i frisimmet också!

För ett par veckor sedan var jag som sedvanligt till Falun på skidspelen. Förra året kunde de på Dala Demokratens hus i Falun skåda de här vackra människorna:

 

I år när vi stog vid skidstadion och väntade på våra fribiljetter så tappade vi hakan fullkomligt...glidandes kom en skåpbil och på hela bilen satt den här bilden. När vi hämtat oss höll vi på att skratta ihjäl oss! Ja vad säger man...bilden är ju klockren! Som vanligt bjöd Skidspelen på solsken, trevliga tävlingar och en massa annat skoj.


Kommentarer
Postat av: Helena Nises

Jag har mailat grabben på ir-skylt om att vi vill ha kortet men jag har inte fått nåt svar....dåligt!

2011-04-03 @ 19:45:23
Postat av: Åsa

Mäh ja det var dåligt! Maila igen...el tänk om han har en annan mail och inte kollar den här!

2011-04-04 @ 22:58:10
URL: http://asabergqvist.blogg.se/
Postat av: Helena

Fast det är den som står på deras hemsida så det måste va rätt

2011-04-06 @ 05:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0