Weeehooo...jag är hää-äär!!

Sitter och nervösar mig lite. Ska snart hoppa in i duschen. I dag ska jag göra något som skrämmer mig lite...och jag är nervös. Det går inte att dra ut på det längre så i dag ska det ske. Hoppas jag har något positivt att skriva sen.

Ja ser ni..jag bloggar i dag. Tänkte testa iaf. Det har varit ganska skönt att ta en paus. Jag var väl ingen aktiv bloggare egentligen men men.. Skulle kanske vara roligare om man hade en snygg blogg. Så...ja någon som kan sån´t här som känner sig manad att hjälpa till?

Ni som har läst min blogg vet ju att jag slutade röka i februari - och vet ni - jag är fortfarande rökfri. Det känns helt underbart och jag kan för mitt liv inte fatta att jag har rökt. Det känns så inte jag!

Dessutom så är min spottsten borta! Den "opererade" jag bort själv med ett litet tryck på körteln inne på sjukhusets toalett i slutet av sommaren. Satan så skönt det är att slippa det där onda mer!

Ja annars så har det varit en helt ok sommar. Vädret har varit helt ok och jag och kompisarna har gjort helt ok saker MEN sommaren hade kunnat vara helt perfekt om man hade haft en inkomst och råd att göra något extra. Det är baksidan med att plugga, att man är så fattig. Men det är bara att härda ut! Jag gör något jag älskar och kommer att kunna jobba med det sen. Det är inte alla förunnat att kunna förverkliga en dröm!

Nä in i duschen nu och ta tjuren vid hornen. I kväll assisterar jag när Björn Axéns Wellamodeller ska fixas och i morgon och på onsdag ska jag assistera Sofia Danevad när hon tar gesällen!! Så himla roliga dagar det här kommer att bli =)! Jag älskar det här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wihoo, your back!! =) Ser fram emot en ev. uppföljning, fast jag vet ju hur det gick med det du var nervös över............ Jag och Ida vet ;-)

2010-10-12 @ 22:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0