Söndagskväll.

I fredags åkte jag till Ulrika efter skolan och hade kvalitetstid med henne och Fanny. Supermysigt! Vi badade bastu och snackade massa skit och bestämde resa till Oslo i februari =)! I morgon måste den bokas. Jag, Ulrika och Helena drar till Oslo och ser på skid-VM en helg!! Så jääääääkla kul! Ni som känner mig vet ju hur besatt jag är av skidåkning så det kommer lätt bli vinterns höjdpunkt!

I lördags intog jag, Cissi och Tina plats i supporterbussen för att heja fram VAIK till vinst i sista kvalmatchen till div 3. Vid vinst skulle de gå upp. Tyvärr så gick det inte vägen. De var det bästa laget spelmässigt men det räckte inte. Nu får de spela div 4 i en säsong till. Men snacka om bra gjort ändå, att kvala till 3:an efter en säsong i 4:an!
På kvällen blev det Selins med brudarna, bra kväll.

Så var det söndag. Gick skogspromenad med Johanna och Alfred. Underbart väder ute! Gjort några klipp och nu ska jag dra och kolla på film...

Så...tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0