Sleepy!

Tog mig till skolan i dag iaf. Foten har antagit kulören blå nu..typ hela foten. Kan stödja på den ganska bra nu men längre sträckor måste jag ha kryckorna som stöd. Hade klipp och färgmodell i skolan i dag. Ann-Sofie som jag har jobbat med på AV ställde upp. Ska ha henne som modell på "lilla" gesällen. Fräschade till hennes röd/kopparfärg. Blev skitsnyggt! Åkte hem tidigare eftersom jag helst ska ligga med min svullna fot i högläge. Kände att jag var rätt slut efter att ha stått några timmar.

Nu ska jag krypa till kojs. Det är en skoldag i morgon också. Vinden viner och snön yr utanför fönstret. Vintern kom i mitt tycke alltför tidigt i år! Fast i och för sig så föredrar jag ingen vinter alls!!

God natter mina skatter!


Kommentarer
Postat av: Mona

Skönt att det gick bra för dig och bilen. Sköt om foten.

2010-11-24 @ 20:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0