Hösttrött!

Ja fast nu är det vinter. Har inte orkat skriva el lusten har inte infunnit sig helt enkelt.

Jag vill börja med att be om ursäkt till mina vänner! Förlåt att jag inte har så mkt tid att träffas el prata. Det är så mycket med skolan, långa dagar och mycket att fundera på. Jag är helt enkelt helt slut när jag kommer hem och orkar inte åka någonstans och hinner inte heller...det ska lagas mat, eldas, diskas och så ska hemmet underhållas så ringer klockan 04:15 igen. Hoppas att ni förstår!!! Ni är alltid välkomna hit annars! På min priolista nu står besöka mitt vackra gudbarn Ida och så ett besök hos Carola och Kevin som jag inte träffat än ens =(!

I kväll ska jag iaf (efter allt eldande) ut och äta med Johanna. I morgon blir det hår hela dagen. Ska med Lyko och styla hår på Ladys Night i Björbo.

By the way - jag funderar skarpt på att färga håret!! Måste ha en förändring! Några förslag?

Tjing tjong långkalisong

  .....hår, hår, hår dagarna i ända....and I love it!

Kommentarer
Postat av: Lärardjävel´n

Kall o varm sand med ljusa slingor = snyggt hår!!!!

2010-11-12 @ 18:38:59
Postat av: Anonym

Hmmm =) tål att tänkas på!!

2010-11-13 @ 00:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0