Härliga fredag!

I dag har jag haft praktik på Lyko Hair! Älskar att vara på praktik och de som jobbar där är underbara människor!

Sitter i stugan och eldar för fullt för att få upp lite värme. Var bara 13 grader inne när jag kom hem i dag. Det är minus 10 grader ute och då går det fort för värmen att gå ur. På fredagar tycker jag att det är skönt att sitta hemma och bara softa och äta något gott. I dag har jag dessutom hyrt tre filmer. Bland annat "A nightmare on Elm Street". Jag var en av de få som inte såg "Terror på Elm Street" som tonåring utan såg den först för några år sedan. Tyckte att den började bra men sen ballade den ur. Det här är en ny filmatisering. Få se om jag törs se den här i min ensamhet nu då!

Filmens huvudperson Freddy Kreuger:

Nej nu ska jag fortsätta med mina sysslor så jag kan slappa någon gång!

Hej dååååå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0