Avkörning och klumpfot!

Alltså man kan inte tro att det är sant men jag har otur som ingen annan. Det senaste:
I fredags körde jag av vägen i Amsberg men ska tillägga att jag i det fallet hade en enorm tur också för varken jag eller bilen fick skador.
Jag har även skadat foten...igen! Fast jag hade ju tur också - inget var brutet.
Inget ont som inte har något gott med sig om jag ska vara lite ironisk. Nu hoppar jag iaf på kryckor och har en tjock fot som inte vill gå i några skor. I morgon ska jag på något sätt försöka ta mig till skolan iaf. Vi får se hur det går.

Den högra är liiiiite större än den vänstra:


Jag har inte tid med klumpfot fan fan fan!!!

Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0