Röksugen!

Men jag håller mig. Varför är jag det just nu? Jag är ju inte det annars. Kan vara för att jag har en oro i kroppen.

I dag tog jag mig en tur till akuten i Falun. Har under helgen haft problem med att det dragit i tungbandet när jag ätit och så har jag svällt upp under tungan. Så i dag när jag och Jennie käkar lunch händer det igen fast mkt värre. Spottkörtlarna svullnade upp så det såg ut som jag hade påssjuka. Det blev en tur till akuten och ca tre timmars väntan på öron-näsa-hals för att till slut få komma in. Fick diagnosen "spottsten'". Jag vet det låter helt sjukt. Så de klippte helt sonika upp tungbandet lite och rensade ur lite grus. Men herr doktor sa att det kunde sitta sten lite längre in. Och det tror jag att det gör för jag har samma problem än. Så det som är kvar då är operation. De skär upp halsen och plockar ut sten och körtel. Blää jag vill inte det :'(!

Kan meddela att stenen är vit och ser lite ut som kalksten. Fast inte min sten för den har jag inte sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0