Nu blir jag galen!!

I går fick jag minsann upp på akuten på öron-näsa-hals igen och rensa gången. Det gjorde fruktansvärt ont men var otroligt skönt efteråt. De fick inte ut allt men och sa om det hände igen så var det lika bra att operera.

Ja så var det dax i dag igen vid lunchtid. När jag ringde sa de att jag skulle komma på återbesök om en MÅNAD!! Jävla puckon. Jag kan ju knappt äta och har hur ont som helst och de sa jag åt dem. De tyckte att jag skulle avvakta till i morgon eller fredag. Så nu sitter jag här och avvaktar med en svullnad som inte är av denna värld med starka värktabletter i magen. I morgon då ska den här spottkörteln väck om det så ska skrika, grina, böna och be!! Jag står inte ut längre!

Sorry my friends, men spottkörtlar är det enda jag tänker på nu för tiden =(!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0