Du får en tjuga om du ställer upp!

I dag har vi haft KUL-dag i skolan. Vi skulle lära känna ettorna lite bättre. Vi blev indelade i åtta grupper så fick vi uppgifter som vi skulle lösa. Vädret var underbart och solen värmde och jag hade jättekul i min grupp. En av uppgifterna var att vi skulle fånga ett djur i en burk. Vi visste inte vad vi skulle göra med det. Försökte muta en and med en tjuga men det var lönlöst så vi fick nöja oss med en humla. Det blev race insekterna emellan. Humlan blev fyra trots att den bara stog och kliade sig i baken i finalen.

Snyggingar på frisörcentrum:



 

Till helgen ska vi göra nåt kul!! Är lite trött på att det aldrig händer något kul och man inte hittar på saker tillsammans. Nu försöker jag o Tina ändå dra ihop ett gäng på lördag! Cykel till Järna, se på fotboll, snöåns korthålsbana och grillning ja och så fest då... Om vi har tur kanske Tina bjuder på fika =)!

 



Det ska bli sååå kul! Längtar! Och om du har lust så är det bara att hänga på. Det kan vara viss reservation för vädret. Annars Håkis kl 12!

Har glömt att skriva att jag var iväg på en klippning i helgen och fick då se något som är så sött så man vet inte vart man ska ta vägen, en liten kalv! Jag bara älskar kalvar!



Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Ann

Sockerkakan var ju en 10 poängare..... riktigt rolig faktiskt, undrar vads om fattades i receptet: BAKPULVER kanske??????????

2010-05-13 @ 14:28:12
Postat av: Åsa

Ja precis det jag sa också...men hon var minsann nästan säker på att hon hade i det. Men till hennes försvar - den var supergod =).

2010-05-14 @ 01:20:45
URL: http://asabergqvist.blogg.se/
Postat av: JOsefin BErgström

Hej jag undrade om du kunde klippa toppar på mig?

2010-05-15 @ 22:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0