Kära dagbok!

OS är nu slut! SNYFT! Tänk att det blir nästan ångestladdat. Vad ska man nu se på tv och få spänning av?? Summa kardemumma för Sverige blev 11 medaljer. Bara längdskidåkarna tog 7!!! medaljer!

Annars då? Jora jag håller mig fortsatt rökfri! Med en liten bitter smak har jag konstaterat att man går upp i vikt av det. 3 kg hittills! Ja jag vet att jag är smal och att "det gör väl inget på dig". Nej men det känns inte ok att vara smal men till det har en stor kagge. Vilka byxor passar då? Nej, typ inga! Kan snön försvinna så jag får ut och springa - för sluta äta det är det inte tal om!

I skolan rullar det på! Det är så himla kul! Klipper, färgar, stylar, permanenter och flätar dockor. Det känns som om det går ganska bra också faktiskt! Men först och främst så är det kul, såååå himla kul! Det bästa jag har gjort i hela mitt liv. Tänk att jag ska bli frisör =D!!

Kommentarer
Postat av: christina

Synd att du bor så långt ifrån hade behövt en klippning.

2010-03-04 @ 07:32:31
Postat av: Ann

Har fler kandidater på gång åt dig......... eller ska vi säga "försökskaniner"...

2010-03-04 @ 17:22:46
Postat av: Åsa

Ja synd det Christina! Du får ta en tur upp till Dalarna helt enkelt =).

Fiiine Ann! Du är bäst!

2010-03-04 @ 19:46:24
Postat av: Jenny

Håll dig från rökat Åsa!! Du fixar det. Annars får du inte komma hem till mig;) haha... Alla som röker luktar just nu äckel päckel;) hihi.. Kram

2010-03-09 @ 15:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0