Jävla skitdagar helt enkelt!

Lördagen var skidspelslördag. Det är ungefär det bästa som händer mig under en vinter. Det var strååålande sol och humöret var på topp på gänget tjejer som gav sig ut i spåret - såklart i gult och blått!

Ser det inte härligt ut?



Snön smälte som bara 17 och det var riktigt varmt ute. Den bästa dagen på hela året. Ja men sen då? Inget får väl vara för bra. På söndagen vräkte snön ner. Dessutom kände jag mig inte riktigt kry. På måndagen var jag sängliggandes med värk i kroppen och förkylning, surt. Dessutom har snön vräkt ner i dag igen. Usch jag blir så himla deppig av det här vädret. Blir inte bättre att man inte känner sig 100 i kroppen heller, känner sig ensam och allt skit.

Har haft så mycket på de sista månaderna så hinner ingenting och sen när det väl är lugnt så vill jag bara sitta i soffan och softa. Känns som man försummar vänner. Hinner inte ringa - men va fan ingen ringer mig heller så... Undrar om man börjar få en annan umgängeskrets fast man inte tänkt så!? Jag älskar och saknar verkligen!!!! Det är väl kanske för att man lever helt olika liv så de kanske inte tycker att vi har något att prata om längre. Jag är singel, jag är barnlös, jag har inte valt det själv men vill gärna ha kvar mina gamla vänner i alla fall!

Fucking jävla ensamhet - ensam fast man inte är ensam...


Kommentarer
Postat av: Ann

Stumpan, det här jäkla vädret!! Jag brukar alltid säga att Åsa är den mest sociala person jag känner. Kan inte förstå att du har sådant STORT och FUNGERANDE kontaktnät!! För mig gör det ingenting att du är singel & barnlös fast jag gärna skulle unna dig både en snygg karl och ett 10-tal ungar. Men till att börja med får du nöja dig med att bli gudmor!!! Soon enough!! Jäklars, du kommer inte att hinna med att känna dig ensam...... vet inte när du ska hinna leta efter din blivande make knappt!! ;)och du..... vi har alltid något att prat om iallafall!! Puss och kläm

2010-03-23 @ 20:26:44
Postat av: Linda

Nej fy för sånna vänner som inte tycker att dom kan prata med dig för att du inte har barn.... du är bäst Åsa!! Vi ska ha super kul på fredag!! Krammmmmm

2010-03-24 @ 22:29:48
Postat av: Åsa

Ann!! Jag kommer vara den stoltaste gudmodern någonsin =)! Ja nog har vi alltid något att prata om =). Du är allt en superdupervän! Kram



Linda: Nja det kanske inte riktigt är så utan kanske mera känns så.. jag vet inte =/. Men tack! I morgon ska vi ha fredagsmyyyys du, jag och Fanny =)! Kram

2010-03-25 @ 21:32:42
Postat av: Helena

Du har säkert 100 mer väner än mig :-) men jag förstår hur du menar när du skriver ensam fast ändå inte ensam. Kan också känna att man inte hinner ringa men att det inte är så många som ringer mig heller, jag brukar tänka ibland att hon har säkert så mycket på så hon tycker det är drygt om jag ringer. Mig kan du ringa när du vill och jag vill gärna med på saker! :-) kram

2010-03-26 @ 13:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0