Yeeeiii äntligen skola!

I dag så kunde jag äntligen åka till skolan igen. Jag var så förväntansfull så jag kom en timme för tidigt t o m haha nejdå det var bara det att ingen talat om att vi började 9 i stället för 8. I dag så har vi haft tävlingar tillsammans med 2:orna och 3:orna i olika sorts fantasifulla tävlingar. Vi blev bjudna på China Thai till lunch och dagen avslutades med curling, sååå kul! Mitt lag var så bra så vi funderar på att kvala in till nästa OS =).

Efter skolan skulle jag då äntligen få hämta min nya telefon. Åker hem och fifflar lite på den sen helt plötsligt lägger den av och jag får inte igång den igen. Men vad är det här? Varför händer sånt här alltid mig? Jag skulle inte klaga om jag hade tur i något nån gång också så det gick jämt ut på något vis men neeejdå!! Så i morgon efter skolan så är det bara till att traska till teliabutiken igen. Får väl antagligen vänta någon vecka till nu då *suck*!

Kommentarer
Postat av: Christina

Osis Åsa

2010-01-14 @ 20:00:38
Postat av: Åsa

Ja det kan man säga men jag är liksom inte förvånad. Nu är det iaf igång igen.

2010-01-15 @ 16:07:45
URL: http://asabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0