Så kuuul...

...det är att gå i skolan. I dag har vi färgat hår på en docka, knallrött och orange. Sedan har vi våfflat med volumaster och satt upp det! Hoppas jag kommer ihåg att fota...kanske bild kommer. I morgon ska vi bli fixade i håret av 2:orna. Om Jag vågade kanske jag skulle göra något sånt här: Snyggt tycker jag!



Men jag är ju en fegis så det blir väl inget spektakulärt. Toppa, färga utväxt och kanske kanske någon slinga färg.

I lördags var jag och Kattis och åt på nya restaurangen i Saltvik. Det var otroligt lång väntetid på maten. Jag kan acceptera att det är nyöppnat och dröjer och att det blir fel. Men Kattis mamma väntade i en och en halv timme, då kommer de och säger att det tar en kvart -tjugo minuter, det är INTE ok!

Efter restaurangbesöket kikade vi förbi vid Selins sen var vi bara ute och åkte bil. Satt och beklagade oss över hur tråkigt allt var och att det inte hände något. Som på beställning åker brandkåren iväg på utryckning. Törstande på spänning som vi var följde vi efter. Nog fick vi vår beskärda del. Kiosken fd Preem i Äppelbo stog i lågor. Men spänningen släppte och det var bara hemskt. Jag känner ägarna och har jobbat där...usch stackars!!

Nu ska jag strax krypa till kojs, ska upp halv fem i morgon och lider fortfarande av en sjuhelvetes huvudvärk, en vecka nu *suck*!

Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0