Huvet fullt i snor..

...men det skiter jag i, i morgon åker jag till Falun och skolan ändå!! Har kollat upp busstiderna härifrån till Falun. Alltså jag måste åka härifrån halv 6 på morgonen för att hinna i tid. Det är bara att bita ihop, ett år klarar jag lätt! Tack och lov har jag så underbara vänner i Falun som låter mig bo kvar ibland. I morgon tar jag ändå bilen. Måste försöka vila så mycket det går ändå så jag blir frisk snabbare.

Läste på nyhetssidorna om jordbävningen på Haiti. De tror att dödssiffran är över 100 000!!! Det är helt fruktansvärt. Vad är det som händer i vår värld? Tsunamin tog ca 250 000 liv och nu det här. Vilka naturkatastrofer. Det kanske är sant ändå att världen närmar sig sin undergång. Usch jag ryser när jag tänker på det. Kommer det i så fall ske under vår livstid? Jag vill inte, mitt liv har just börjat!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Fy satan va läskigt, men jag kan berätta att jorden INTE kommer att gå under den 23 december år 2012, som majaindianerna spådde. Deras kalender hade slutat där, men ingen hade förutspått ngt om det så allt är påhitt. Enligt dom själva då.

2010-01-14 @ 08:32:59
Postat av: Åsa

Nejdå Jossi det trodde inte jag heller för jag har också hört om det där! Tur det då =)!

2010-01-14 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0