Det är lördag i dag...

Vad jag gör i dag? Hö dum fråga...



Hur mycket jag än avskyr vinter så älskar jag att se på skidor på tv som ni vet. Det är liksom vinterräddningen det. Ska även hinna med skolarbete i dag. Klippa ut lite trendgrejer ur tidningar. Brukar inte köpa modetidningar så ofta om man säger så men har högvis med heminredningstidningar så får kolla in trenderna där i stället. Köpte iaf en "tjejtidning" i går men har inte öppnat den än.



I kväll blir det middag med Kattis på nya restaurangen i Saltvik, det blir trevligt!!

Ryktet går just nu att de inte har jagat färdigt varg i den här kommunen. Blir så jäkla förbannad. De där varghatande jägarna är ju för fan inte riktigt kloka. Jag önskar att någon kunde åka dit för tjuvskytte. Ser jag någon så kommer jag polisanmäla direkt. De är så skjutkåta på varg så passa er för att släppa er hund lös i skogen nu, de skulle kunna ta din chi hua hua för en varg. Synd nog blir han väl hyllad som en hjälte av de andra urkorkade jägarna. De har ju inte argument för vargjakten en gång. Jag kan ha förståelse för de som blivit av med en massa tamboskap att de inte är överdrivet förtjusta i vargen men de andra då??? Hallå!!!! Ska vi börja skjuta av alla hundar då...ifall de skulle komma att attackera en människa. Det enda som betyder något är att vargen konkurrerar med jägarna om älgen. För herregud om man inte fick en god älgfilé ibland. Bevara vagen säger jag!!! Som hundälskare så tycker jag att vargen är ett fantastiskt vackert djur. Ni måste ju hålla med!!




Kommentarer
Postat av: camilla

Ja dom är vackra djur...

Alla har rätt att leva!

2010-01-17 @ 15:51:59
URL: http://millackas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0