Dammar av det avskydda ordet "fredagsmys".

I dag har jag varit ute på trendspaning. Vi har ett grupparbete i skolan just nu så vi söker rätt på trender som kommer 2010 i lite allt möjligt...hår, kläder, inredning, resor, you name it. Så vill ni veta de senaste trenderna så kontakta mig på måndag kväll för då kan jag nog anse mig som proffs. I dag har vi även utsett två stycken 3:or som ska få åka till Australien och tävla med frisyrer. De hade gjort varsin frisyr på en docka som de fick presentera på engelska. Idén bakom och hur de hade gjort. Vi satte poäng på kreativitet, yrkesskicklighet och presentation. De två som fick högst poäng sammanlagt får åka. Vinnarna blev de som jag satt högst poäng på. Snygga, fantasifulla och välarbetade frisyrer och en bra presentation. KUL!! På måndag fortsättergrupparbetet. Då är temat Avantgarde - det mest avancerade inom ett konstnärsskap. Då ska det färgas, klippas och fönas och fixas. Kul, kul, KUL!! Kanske resultatet blir något likanade det här:

                      

Sitter här och väntar på Jossi. Vi ska ha myskväll =). Käka tacos och se på film...FREDAGSMYS! Var det inte så det hette det som alla statusar handlade om på facebook varje fredag. Nu ska JAG ha det. Visserligen inte med någon kärlek (fast jag känner kärlek för Jossi men inte på det viset =)).

Mys på nu alla underbara läsare! Jo för jag har sett att det iaf är någon som är in här ibland =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0