Avtar kylan???

Just nu är det bara 15 grader kallt. Det måste vara värmerekord här i januari. Det här går inte. Jag avskyr vintern mer och mer för varje år som går. Det hjälper ju inte när den ska jävlas och vara iskall heller.

I dag känner jag mig bättre iaf, har inte lika ont i kroppen och ansiktet längre så jag hoppas verkligen jag kan åka till Falun i morgon. Ibland undrar jag var allt snor kommer ifrån alltså. I morgon ska vi ha utedag med tvåorna och treorna för att lära känna dem lite bättre. Jag vill verkligen vara med! Vi får se hur det känns i kväll.

I dag står det i tidningen om Prins Carl Philips romans med Sofia Hellqvist. Hon har gått på gymnasiet i Vansbro om jag inte minns fel. Det betyder väl att vem som helst kan träffa en prins, även om man gått på skola i Vansbro haha. Nää kanske inte, det hjälper väl till att hon är jäkligt söt.

Kommentarer
Postat av: Christina

Precis som du väntar jag på en prins. Ha ha

2010-01-13 @ 19:01:59
Postat av: Ann

Åsa, tre inlägg på två dagar!!! =) Kul, nya livet är här!!!!!!!!!

2010-01-13 @ 19:45:30
Postat av: Åsa

Haha ja Christina måtte prinsen komma till oss på sin vita springare snart =).



Ja Ann, duktigt va!! Och nu ska jag lägga in det andra för dagen hihi!

2010-01-13 @ 20:16:21
URL: http://asabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0