No smoking!

I dag har jag varit rökfri i 16 dagar! Nu är det kritiskt måste jag medge men jag kämpar på. Om något inte går så bra så blir man så arg så man kan börja gråta. Eller arg - uppgiven kan man säga. Jag ska hålla ut, jag ska!!

Gårdagens OS! Summa kardemumma, en medalj till Sverige. Det blev ett silver till Kalla och Haag i sprintstaetten i fristil. Det var två superglada tjejer...men det var ett silver som luktade guld. De var så överlägsna i semifinalen så jag trodde att de skulle mosa de andra. I sista backen utför gled Kuntzel ikapp Haag och kunde åka hem guldet till Tyskland.



Senaste nytt från OS är att tjejerna är däckade i något virus. Illa, illa! Det är risk för att det inte blir ngt stafettlag!

 


Kommentarer
Postat av: Ann

hejja Åsa, du fixar det där med rökningen!! Jag tror på dig, när du blir arg: bit ihop och tänk på hur DUKTIG du är som INTE tar en cigg just då! <3 Lots of love/Ann

2010-02-23 @ 20:15:34
Postat av: Åsa

Tack vännen, behöver det där!! Det är ingen höjdare att lägga hår när man slutat röka det är ett som är säkert!

2010-02-23 @ 20:37:01
URL: http://asabergqvist.blogg.se/
Postat av: Christina

Bra jobbat Åsa,håll ut det är så skönt att vara rökfri.

2010-02-24 @ 22:22:11
Postat av: camilla

Va duktig du är Åsa, jag lovar att det är värt kampen. Det är 4 år sen jag slutade. Kram och lycka till!

2010-03-11 @ 20:45:36
Postat av: camilla

Va duktig du är, jag lovar att det är värt kampen.

Det är 4 år sen jag slutade. Kram och lycka till.

2010-03-11 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0