Hemma igen.

I natt har jag hostat, hostat och hostat så jag har knappt sovit en blund. Vet inte om det är därför men jag röker ju. Visserligen är jag ingen storrökare men det kändes som om det skulle vara rökhosta. Blir lite rädd faktiskt så i dag har jag inte rökt ett enda bloss och ska hålla mig...faaaaaan jag ska!!! Känner mig ju äcklig när jag röker så varför ska det vara så svårt att låta bli? Jag missade en skoldag pga det här nu och det är det inte värt!!

Här kommer lite bilder på dockan som vi gjorde avantgarden på:





Skolan är grymt kul! Vi lär oss massor och jag har så underbara klasskamrater. Det kunde inte vara bättre! I fredags hade vi klassfest. Först var vi på Pitchers och käkade. Det var helt galet. Vi skrattade så vi kanske störde mer än roade de andra gästerna men men vad gör det? Kul var det iaf. Åkte sedan hem till Jennie för lite förfest och åkte sedan ner på Åh. Så här kul var det :



Så här mycket skrattades det mest hela tiden =)!



Ja jag har alltså varit hemma i dag och försökt sova igen det jag missade i natt. Det blev en konstig dag. Sov, vaknade, sov och vaknade. Såg en film mellan varven och det var rätt sorgligt men inte så jag kanske skulle gråta i vanliga fall. Men nu grät jag iaf så att tårarna skvätte. Lite senare på eftermiddagen lästa jag klart boken "Mig äger ingen" av Åsa Lindeborg. Vilken underbar bok! Grät igen så tårarna sprutade. Nu känns det som om det enda jag gjort i dag är att sova och grina. Kanske behövde lätta på trycket haha. Men läs boken!!!

Nu är det bara några få dagar till OS drar igång. Det ska följas mycket noggrant och jag kommer blogga om det också. Får göra så när en av mina drömmar inte slår in - den att bli sportjournalist. Man kan inte göra allt. Ser verkligen fram emot OS! Så ni vet så kommer jag i princip bara att gå i skola och se på tv ett par veckor framåt!

Kram allesammen!

 


Kommentarer
Postat av: Helena Nises

Åh vilket härligt gäng ni verkar vara!!

2010-02-11 @ 15:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0