Andra OS-veckan!

Sorry Linda men jag kör på ett tag till =)!

Vilket fantastiskt OS det har varit för våra längdskidåkare. Och som stort fan så gör det mig så otroligt glad! Så här har det gått hittills i OS:

Guld Charlotte Kalla, längdskidor 10 km fritt



Guld Björn Ferry, skidkytte jaktstart



Guld Marcus Hellner, längdskidor skiathlon 15+15 km



Silver Anna Haag, längdskidor skiathlon 7,5+7,5 km



Brons Anja Pärson, alpint superkombination



Just nu pågår sprintstafetter så hoppas på fler medaljer i dag. Såg lätt ut för Kalla och Haag men i herrarnas ramlade Petersson så Hellner har fått köra järnet för att komma ikapp..det kommer att bli svårt det här, fan!! Kanske inte världens smartaste laguppställning med Hellner först och Petersson sen =(. Inte det lag jag skulle ha valt men vem 17 är jag att bestämma? Jag är bara världens bästa soffexpert i skidor!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahaha...du är för rolig du.

2010-02-22 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0