I´m back!

Nu var det sådär jättelängesen jag skrev igen och får lite pikar från t ex Ann och Rikard...nåja ett litet inlägg ska jag väl kosta på mig =). Senaste veckorna har det varit mest jobb jobb jobb. Jobb på jobbet, jobb i huset. Har velat försöka få klart så mycket som möjligt innan jag flyttar hem. Har inte ens haft tid att gå ut...eller jag har inte haft lust heller så. Nu är slutet iaf nära. Har endast 3 arbetsdagar kvar! Helt sjukt! Jag ska äntligen få flytta hem igen. Jag kommer sakna arbetskamratena massor men inte jobbet, inte ett dugg!

Nu när jag flyttar hem och får lite ledigt så kanske jag blir flitigare att skriva, kanske dessutom får ett liv att skriva något om, vem vet?

Kommentarer
Postat av: Ann

Ahhh äntligen Åsa!! Som jag har väntat!!!!! =)

Ja både på att du ska skriva men också på att du ska flytta hem så klart!! Kämpa på över helgen så är det klart sen.

2009-10-15 @ 13:12:00
Postat av: Åsa

Ja snart är det klart!! Ingen har längtat så som jag =)!

2009-10-15 @ 14:04:54
URL: http://asabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0