Rödingen.

Ja rödingen det är jag det. I dag kom jag på att jag skulle åka och sola solarium så jag inte var den blekaste som satt sin fot i Thailandet. Solade en halvtimme och hade ansiktskanonen på i 20 min. Nu är jag röd och het i fejjan. Dumt gjort av mig men jag glömde liksom bort tiden. Det var ju så längesedan man solade så t o m jag njöt av solarievärmen. Nåja det försvinner väl. Ja ungefär så här ser jag ut nu.



Har haft en bra helg men tjejmiddag i Falun på fredagen...mkt trevligt. Sedan blev det utgång och så. Lördagen ägnade jag och Cicci oss åt reseplaner. Vi bokade iaf hotell i Bangkok första natten. Lyxar till det med 5-stjärnigt! Hälsade även på hos Ulrika och Ullis m familjer.

Harr nyss packat väskan igen. Åker till Karlstad i morgon sen blir det Sälen och jobba ett par dagar. På fredag åker jag förhoppningsvis till Stockholm. Är bjuden till en gammal Klass/jobbarkompis på champangne och mingel för att fira lille Erik. Ska bli så himla kul att träffa henne. Var tre år sedan. På fredagen ska jag träffa ett par jobbarkompisar från Trysiltiden. Det blir vin och en massa gött snack! Längtar!

Ja annars så knatar livet på som ni ser. Människor kommer och människor går och under vägen möter man glädje, sorg, kärlek, vänskap, bitterhet och ångest. Jag känner mig rätt rik på allt men för 17 ge mig mera kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0