New York, New York

I dag i min inbox fanns det ett mail med ett erbjudande om en resa till NY! Är det meningen att jag ska åka dit kanske? Är det ödet som talar till mig? Ja men självklart är det ödet haha. Nejdå så hårt tror jag inte på ödet men det var lite kul faktiskt att just tips om en resa till NY låg i min inbox.

Dagen för mig började med ett besök hos mormor sen blev det vaccination inför Thailandsresan, Hepatit A och polio. For sedan till Falun med Ann. Efter ett viktigt besök så hann vi utforska Pitchers mat och lite shopping. Det blev en kjol, solglasögon, en hängare + dekoration från Indiska. I Vansbro köpte jag sedan en klänning. Alltsammans för sisådär 280 spänn. Jag har med andra ord fyndat i dag. I kväll blir det en tidig kväll, ska till Sälen och jobba i morgon. Upp tidigt...gäsp!


Kommentarer
Postat av: Josse

Ja det kanske är NY som är din stad bruttan! Det måste vi ju undersöka snart! =) (säger den flygräddaste i världen) haha :D Men jag tänkte ringa dig imorgon vid lunch.. vi kanske kan äta tillsammans då ju. Eller hur dom nu menar med mitt jobb, och hur din dag är upplagd. Äsch jag slår en pling så får vi se =)

2009-11-03 @ 23:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0