Lycka!

Nu är jag här igen. Har i dag fått ett fantastiskt roligt besked!! Jag har kommit in på frisörutbildningen i Falun! Var och gjorde intagningsprov i tisdags. Nu kan jag åka till Thailand på måndag och bara vara ännu gladare och njuta ännu mer av semestern! Alltså om 3 dagar åker vi!!! Längtar såååå!

Annars så har det varit mycket på sedan jag kom hem från Norge. Jag har fixat och donat hemma, varit på möten, fyllt i massa papper, pluggat matte, jobbat i Sälen, tagit en och annan promenad och umgåtts med vänner. Tiden går så fort. Jag känner mig så mycket gladare nu när jag är hemma igen. Jobbet tog liksom all glädje ur mig kändes det som. Nu är jag tillbaka. Min tid har kanske kommit =)! Tack alla för stöd och hjälp! Mina vänner ni är GULD värda, finns inga bättre!

Kommentarer
Postat av: Ann

Det var så lite så.... men det kostar en klippning ellr två per mattelektion =)

2009-11-27 @ 17:00:19
URL: http://annbergstrom.blogg.se/
Postat av: Jossi

Härligt Åsi! Grattis till det.. men liiite fusk är det ändå att du ska till thailand utan trysilfamiljen.. Ääääh.. vi kör väl troppan igen sen ;) hihi

2009-11-27 @ 22:01:00
Postat av: Åsa

Tänk Ann att det räckte med endast en mattelektion hihi!

Sååå gött Jossi! Du hade varit så välkommen att följa till Thailand så =)! Ska bli helt underbart!! Vet du, jag är skitsugen på att tågluffa!

2009-11-28 @ 12:57:23
URL: http://asabergqvist.blogg.se/
Postat av: michelle

Grattis pinglan. Härligt att du kom in...

2009-11-29 @ 12:52:17
URL: http://mischa3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0