Spontantur till Sälen

Två dagar efter Knetta var det dags igen. Jossi kommer hem och är sjukt sugen på att åka till Sälen. Jag känner mig sådär sugen faktiskt men jag brukar väl inte vara så svårövertalad. Men hur kommer man till Sälen tur och retur sådär bara? Vi insåg att det inte skulle bli en lätt match att fixa chaffis. Ringde Mia och frågade vad det skulle kosta att hyra en stuga en natt. Vi hade tur och fick hyra en för minst sagt BILLIGT! Vi var en bil med tjejer som drog över den svenska gränsen in i det underbara Dalarna =). Det var jag, Josefin, Eva-Lotta, Emmie och Nathalie. Vi var ganska sena upp så det blev fest direkt.


Jossi, Eva-Lotta och Nathalie


Emmie målade läppstift på mig med förbundna ögon. Resultatet blev sådär =/.


Jaha den här bilden visar ganska klart hur kvällen skulle sluta.

Drog till HC där vi mötte upp Camilla och Pernilla som vi lyckats få dit från Vansbro! Vaknade dagen efter och undrade lite vad som hade hänt och det var jag inte ensam om. Jossi och Eva-Lotta hade lyckats hamna på efterfest m Dogge och fick en cykel på köpet. Det var ju inte så dåligt! Åkte hem dagen efter så jag skulle hinna i tid till jobbet, började tre. Camilla och Pernilla hängde på till Trysil där de sen stannade hela helgen. Jag hade värsta jobbångesten innan jobbet men när jag väl kom dit släppte det. Sjukt mkt incheck men tyckte att det gick över förväntan. Alla gäster var glada och trevliga och det kan göra ens dag! Synd att man jobbade hela helgen ändå och inte hade tid att umgås med finbesökarna från Vanå!!! Men de kommer väl tillbaka hoppas jag =)!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja som sagt vi följde med till sälen på freda'n å d va sjukt kul...inget jag ångrar utan tvärtom :) Men som sagt....I come back to the family kramizar!

2009-03-18 @ 01:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0