Ny vecka...yeah!

Förra veckan handlade mest om jobb, jobb och jobb. På fredan var jag ledig. Mötte upp Annica och Nina för att gå på After Ski på Laaven, min första After Ski i Trysil. Så himla kul att komma ut och göra något och riktigt mycket folk!

Lite pics från After Ski:n:







Efteråt gick vi hem till Nina och Annica för att invänta Annicas kompisar från Gävle. På kvällen gick vi på Heiskroken. Det var en riktigt bra dag det där. På lördag em åkte jag till jobbet för att åka hem igen efter en timme. Hade så himla ont i magen och yrsel. Det är något skit som går här uppe i Trysil. Flera har haft ont i magen eller fått riktig magsjuka på jobbet =(. Det är konstigt för jag var inte illamående och så länge jag slipper spy är jag glad. Trots att jag fortfarande hade ont i magen åkte jag och jobbade på söndag. Magontet gick tack och lov över efter ett par timmar och nu mår jag prima liv igen.

Ja i morrn har man födelsedag igen då. Inget att fira längre men jag ska trösta mig iaf. Efter jobbet blir det nog lite skidåkning sen på kvällen ska ett stort skönt gäng från jobbet till Knettsetra. Ett ställe som ligger mitt i backen. Det kommer nog bli en och annan öl och glühwine och stjärtlapp nerför backen sen =). Ska bli sjuuukt kul!!

Man behöver verkligen muntras upp nu. Vet inte hur jag ska göra om jag ska vara kvar här eller inte. När allt flyter på jobbet känns det ändå helt ok men tänk en hel sommar i Trysil. Finns väl typ inget att göra här på somrarna. Om vi ska gå ett liknande schema som vi har nu så då kommer jag absolut inte jobba kvär. Tänk att bara vara ledig var tredje helg en hel sommar. Nej, det går ju bara inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ont i magen: du var väl bakis... =)

'grattis i förskott önskar Ann och Tina

2009-03-09 @ 20:49:29
Postat av: Jenny

Va vill min storasyster ha i present då?? =)

2009-03-09 @ 22:56:33
Postat av: Tea

Grattis Tjejen =) Kramziar

2009-03-10 @ 06:56:39
Postat av: Åsa

Jadu Ann om jag hade varit det men jag blir ju sällan det, en lyx jag unnar mig haha.



Tackar för gratulationer!



Jaaa du Jenny...ingen aning alls!

2009-03-10 @ 15:14:37
URL: http://asabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0