Ny vecka - nya äventyr

Jobbade hela helgen. På söndag efter jobbet var jag och Mikaela ute och åkte i backen. Visste inte riktigt hur vi skulle lägga upp kvällen...festa el inte. I väntan på beslut tog vi iaf en öl på Sagbruket. Satt där någon timme och hade det jävligt roligt. Man skulle inte kunna tro att John Travolta är rolig när han spelar Für Elise man jag kan lova att det är han.


Yeah vad vi har roligt!

Drog och duschade och gick tillbaka till Sagbruket. Stannade bara en stund och tog en öl till. Åkte hem halv tolv. Två trötta skogshuggare det var vad vi var. Fick höra dagen efter att det hade varit bråk och så var det slut på de personalkvällarna.

På måndagen var jag ledig. Vaknade och var helt sjukt pigg. Mötte upp Pernilla på byn. Vi fikade och solade. Åkte sedan hem. Jag och Mikaela slappade lite framför datorerna och såg en film "Monster". Usch vad den filmen berör en. Man tycker synd om henne samtidigt som hon är en idiot. Efter det storstädade vi, duktiga som vi är. Åkte sedan hem till Pernilla och Michelle där Pernillorna dukat upp smarrig tapas på italienska för mig, Michelle, Susanne och Tove! Smarrigt var det!

I dag hann jag med ett par åk i backen, lunch med Pernilla och Michelle och några längder i bassängen innan jobbet!
Känner mig ganska nöjd med det jag =)

Usch vad klockan drar iväg...måste sooooova...jobb i morgon igen! God natt!


Kommentarer
Postat av: Ann

Hallå där i Nöri, har påsken varit bra!!? Fylleslag de lux eller?? Jag hade lika gärna kunnat åk till dig istället för att boka upp mig som taxichauffis. Det var liiiite lite att göra för att jag skulle tycka att det var värt att offra en hel storhelg. Men men nu är det gjort, det rullar väl in någon krona som jag kan lägga på en ny resa! =)

Glad påsk, vi hörs. Kramar från Ann

2009-04-12 @ 22:11:49
URL: http://annbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0