Födelseda´

Fick en superduperbra födelsedag! Jag, Mikaela och Calle var ute och åkte skidor efter jobbet. Det inkluderade drickapauser i bilen och i liften.


Så här ser hotellet jag jobbar på ut ovanifrån.

  
Partysugna =)!

Efter en liten fördrink eller vad man ska kalla det drog vi upp till Knettestra. Det är ett mysigt ställe som ligger mitt i backen. De har otroligt god glühwine och öl också för den delen jaja och lakritsshot OCH Fernet =). Det var många från jobbet där. Johanna hade med sig fina hattar med tillbehör för ett riktigt födelsedagsfirande, hon fyllde år dagen efter!


Sköna Radissontjejer!


Christian o sen Andreas o Michelle som busar.


Är det kalas så är det =).


Jag och Pernillorna.

För att vara på den säkra (öööhhh) sidan så hade jag lämnat skidorna i bilen och försett mig med en
stjärtlapp för hemfärden. Jag lovar att det var det roligaste jag har gjort i Trysil, att åka nerför backen sen. Det gick
fort som fan och snön sputade så man var som en snögubbe! Åååå vad jag vill göra det snart igen. Efter Knetta var
vi förbi på Ski puben men det var inte så många kvar så det blev hemfärd. Skönt att lägga sig i nössnär tid. Tack alla
som var med för en jättebra födelseda´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0