Tillbaka!

Midsommar blev väl som vanligt! Kall och blandat sol och regn. Firade midsommarafton hos Olsson/Rosén. Det var roligt! Vi höll igång till tidigt på morgonen. Dagen efter var det fest i Bodegan i Roxnäs. Det var också kul men fan så kallt. Skadade mig i foten helgen innan så haltade mest runt eller satt stilla. På söndagen kom värmen och den håller fortfarande i sig!!

Är fortfarande inte bra i foten heller. Orkar inte gå så här mer nu. Trött på gympadojjor och träskor nu! Sen vill jag gå ut och gå! Det är ju så underbart att promenera i varma sommarkvällar. Jaja det är väl bara att hålla ut. Har blivit förskyld också så det är väl lika bra att ta allt på samma gång.

Annat som har hänt då? Ja ingen har väl missat att Michael Jackson har dött. Ärligt talat blev jag inte förvånad. I längden går det nog inte att mixtra med sig kropp hur som helst. Det vore roligt om han hade skrivit en ärlig och sann biografi som förklarade hans jakt på evigt liv och förändring av utseende. Var han ett barn i en mans kropp? Var han pedofil? Man vet ju inte sanningen och kan man då hylla honom???

I dag har jag varit ledig från jobbet!! Skööööööööönt! Varit till Lima på banken sen handlade jag i Sälen innan jag åkte hem igen. Väl hemma tänkte jag sola men solen ville inte riktigt infinna sig så jag rensade lite ogräs och plockade blommor i stället.



Annica är och hälsar på i Trysil så i kväll ska vi ut och äta med henne!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0