snart kan jag säga det igen...

Äntligen måndag!! På måndag går jag på långledigt men först har jag sisådär 47 timmars jobb att göra! Men men hoppas att det är lite folk och fart och fläkt på hotellet så man få jobba lite i stället för att bara sitta och rulla tummarna, känns liksom inte riktigt som min grej!

Ja och vad ska jag hitta på under min heeela veckas ledighet då?? Jo hoppas ju på att få träffa massa underbara vänner, familj och hitta på en massa skoj! Njuta av att bara vara! Sen blir det ev kryssning el en liten roadtrip m Cissi. Nu hoppas jag bara att vädergudarna är med mig och fixar lite ljus och värme till mig också. Något som jag så mycket behöver nu. Och jag vill skratta sådär så man får ont i magen och tårarna rinner. Kan nån fixa det?

Svensk sommar när det är som bäst:








Kommentarer
Postat av: michelle

Härligt md lite ledighet :) Ska studera till hösten till hudterapeut i Stockholm o sen får man se vad som händer, amn har ju hela världen framför er. Hä'rligt med sommar ju, här i Övik regnar det bara hela tiden. Inge roligt, speciellt inte när man försöker ta gröna kortet i golf o måste stå ute i regnet...!! Trivs du bra i Trysil? KLEM

2009-07-24 @ 10:58:25
URL: http://mischa3.blogg.se/
Postat av: Ann

Kanske det dög med en lite busstripp till Stöckhölm och pride =)

Tråkigt att du vantrivs så hemskt, men härda ut!! Det ska bli bra...... och så kommer du ju hem snart igen, fredag du vet!! =)

2009-08-04 @ 14:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0