Långpanna

Är nu hemma efter en långkörare på jobbet, 12,5 timme blev det. Känns i fötterna kan man säga. Traskar runt på jobbet i mina supervackra träskor med kurbitsar på. Tack och lov är det gummisula så bekväma är de iaf. Nu är det bara två arbetspass kvar innan ledighet. Sticker till Malung på dansbandsveckan. Ska bli såååå kul! Träffa vänner och njuta av lite ledighet. Mamma har kommit hem från Riga. En låda öl och en ny parfym till mig, Marc Jacobs Daisy. Passar ju mig med tanke på att min älskade älsklingshund hette Daisy. Nu finns hon inte mer och jag saknar henne varje dag!

Parfymen Daisy.


Min älskade hund Daisy.


Å vad jag skulle vilja ha en hund igen! Tyvärr kan man ju inte få tillbaka den vän man redan haft. Det är bara så otroligt jobbigt när de inte finns längre. Hon var min lilla bebis och min bästa vän. Det är ett stort ansvar och mycket jobb att ha hund men det är så värt det, allt det man får tillbaka. Så mycket kärlek!

Kommentarer
Postat av: Mia

Så fin pluffa är på den där bilden!

Hon är saknad av oss med =(

2009-07-15 @ 18:32:15
URL: http://www.cldl.dinstudio.se
Postat av: Åsa

Mmmm mattes gosis...saknar henne så jag kan dö ibland! Det är så tomt och ensamt i livet nu!

2009-07-21 @ 22:16:28
URL: http://asabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0