Back in Trysil!

Efter en skön helgs ledighet är man tillbaka i Trysil. Det har blivit kallt igen nu efter helgen. Jag älskar sol och värme och jag skulle gärna slippa varje droppe regn som faller på sommaren.
I fredags åkte jag till Vansbro. Annica åkte med mig från Trysil. I Vansbro väntade en glad överraskning! Min kusin ska gifta sig!! Den 22 augusti smäller det! Hon saom sagt till mig att jag ska ta ledigt för att hon ska ha kalas =/. Nu är det bara hoppas att man får ledigt annars blir jag otroligt grymt jävla besviken och säger upp mig på stört!
Annica och jag träffade på Jossi hon var på väg till Falun så Annica fick åka med henne i stället för att sitta i Vansbro och vänta på tåget. Själv åkte jag ut till somarstugan i Busjön. På kvällen åskade det mest hela tiden. åkte till Anette och grillade och snackade skit med henne och Madde =), trevligt!







På lördag hade jag planerat in lite solning och bad...jo tjena när man väl var ledig lyste solen med sin frånvaro. Hade de två fina veckorna som var bara varit ledig en dag så man hade ju hoppats att det iaf skulle kunna hålla i sig en el två dagar till. Åkte till Vansbro och handlade lite. Molntäcket sprack upp och jag åkte tillbaka till Busjön. Åkte till Madde och badade m henne och Anette. Tillbaka i stugan rev jag lite vass och rensade botten, nån gång ska det väl bli bra?! På kvällen kom de med båt och hämtade mig. Madde o Snocke hade fest i stugan. For hemåt i halvtretiden med båten igen.

De glada festgänget!


Dagen efter fick jag besök från Falun. Regnade mest hela dagen så det blev till att sitta inne. På måndag var det färd tillbaka till Trysil för jobb igen. Nu är det bara att se fram emot nästa vecka. Fyra dagars ledigt ochdansbandsvecka!
!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0