Äntligen fredag...or not?!

Har nyss varit och fått lite fusksol på mig i brist på vanlig sol. Snart ska man iväg och jobba igen. Ser inte fram
emot helgen kan jag säga..12-timmarspass både lördag och söndag. Hoppas chefen deligerar ut lite jobb åt mig
så man har något att göra.

Usch man blir lite deppig av det här vädret alltså. Vilken skillnad solen gör egentligen. Jag sitter här i Trysil och regnet bara öser ner, det gör bara min hemlängtan ännu starkare. Får verkligen kämpa för att försöka hålla humöret uppe sånna här dagar. Ser bara fram emot att få åka hem. Vill inte ha det här livet som jag har just nu! Om man varken trivs med det man gör eller där man bor så är det faktiskt ganska illa. Jag tänker iaf göra något åt min situation men än ska jag hålla ut ett tag till så att det jag har planerat framöver verkligen kommer att bli av, Thailandsresan! Jag ser i alla fall ljusningen långt därborta. Nu kan det bara bli bättre! Snart ska jag hem, vara nära familj och vänner! Det är livet!


Kommentarer
Postat av: Ann

Fan Åsa, du har ju verkligen kommit igång och blivit en bloggerska!! Keep up the good work... Hehe.

2009-07-15 @ 11:05:39
Postat av: Åsa

Nu har jag varit dålig ett tag. Ska ta tag i det i morgon igen.

2009-07-21 @ 22:17:16
URL: http://asabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0