Grönt är skönt....NOT!!

Vet ni att det har hänt något förskräckligt! Jag håller på att förvandlas till Hulken el iaf hans syrra. Det märks inte på storleken än men på mitt hår. Jag har gått och fått grönt hår!!! Fy faaaan! Det är det här jäkla vattnet i Trysil med metaller. Var till en frissa förra veckan men hon visste inget. I dag var jag till en annan. Hon sa att man skulle ha i askorbinsyra i håret blandat med vatten för det tar bort metallerna. Hittade dock ingen askorbinsyra här, finns väl inte i hela Norge (liksom saffran). Har googlat lite på det också och flera rekommenderar det. Längtar till fredag så jag kan testa. Ska köra säkerhetsmetoden och köpa ett silverschampoo också.
Så här ser mitt gröna hår ut  (topparna):



I morgon är jag ledig =)! Ska hem till Cathrine och se på skid-VM. I morgon är det sprint. Får se om det blir några vassa Sverige v/s Norge kommentarer mellan mig och Cathrine då hehe. Hoppas även på finväder i morgon! Jag och Mikaela ska ut i backen och åka (om mitt ben tillåter det). Ser fram emot morgondagen!

See ya el hear ya...eller va

Kommentarer
Postat av: Ulrika Rosén

Det funkar med askorbinsyra. Jag har provat. Bra o veta vad du behöver när du snart fyller år.

2009-02-24 @ 07:28:16
Postat av: Zara

Nej åsa! Grönt vill man ju inte ha, dumma norge! =)

2009-02-25 @ 10:43:08
Postat av: Åsa

Nej Zara dumma Norge!!!

2009-02-26 @ 22:11:55
URL: http://asabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0