Trysil igen.

Då har man börjat jobba igen efter en veckas ledigt. Jag hade sån fruktansvärd ångest när jag skulle åka från Falun i dag så jag grät. Väl på jobbet kändes det rätt ok ändå! På jobbet sätter vi upp en lista varje vecka på gästkommentarer, både positiva och negativa. Jag hade fått flera positiva kommentarer av gäster och två hade t o m nämnt mig vid namn! Det kändes jättekul och att man gör något rätt på jobbet. Så lite som behövs för att man ska bli glad!

Har haft en superbra ledig vecka. Ska berätta lite mer i morgon och då kommer även lite bilder. Har hunnit m vänner, måla, vara vid stugan, varit i Falun och i Stockholm på bla Pride!

Nu ska jag sova. Det är morgonpasset som gäller i morgon!

Puss o gonatt!

Kommentarer
Postat av: Josse

Hörrududu nu är du lite seg på att uppdatera ser jag ! Du har ju glömt nämna det bästa!?? :D Glakulla!

2009-08-21 @ 00:09:17
URL: http://jhouck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0