Thailand here we come!

Nu är det så gott som klart! Jag och Cicci H N kanske åker till Thailand ett par veckor i december! Wiiiiieeee! So lovely! Bara resan blir bokad så känns det mer på riktigt. Vi måste ju träffas och försöka planera lite också. Har inte någon inplanerad Falutripp förrän den 11 och det känns som evigheter dit. jag vill planera nu!  Vad sägs om det här:

    eller det här.. 

Men att promenera på stranden i solnedgången med mannen i ens liv får vänta på sig som det verkar så Cicci får duga så länge ;-) men det är inte fy skam det inte. Tror att vi kommer att få så sjukt kul! Det är bara den lilla lilla procenten som säger att vi inte åker. Nu blåhåller jag tummarna för att hon inte ska ändra sig!

Tycker själv att jag har blivit ganska duktig på att blogga nu...tre dagar i rad, eller vad säger du Ann hehe?
I morgon åker jag till Vansbro för planering av nästa års 20-årsjubilem. Det är alltså 20 år sedan jag gick ut nian då. Kan inte fatta det. Känns som man är 25 än. Ska i alla fall bli jättekul. Vi är några från a, b, c och d som ska träffas! Det kommer säkert snackas en massa gamla minnen och bli en massa skratt. Ser fram emot morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag säger: Im impressed, hade nästa gett upp hoppet där ett tag =)

2009-09-04 @ 20:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0