Ja jag är värdelös...

Jag bara lovar att jag ska skriva och lägga in bilder så kan jag inte hålla det. Ska sluta med det omedelbart. Augusti har gått med rekordfart. Jag är jättelycklig över det för min tid här i Trysil närmar sig sitt slut med stormsteg. Det är klart med uppsägningen och den sista oktober slutar jag! Jag har sådan hemlängtan så jag mår dåligt av det. När jag är här är det bara ren och skär ångest. Just nu lever jag bara för när jag får åka hem.

Sist jag skrev hade jag varit på Pridefestivalen i Stockholm bland annat. Vi drog dit över en dag o natt jag, Ann, Tina och Mikaela. Det var sjukt roligt att se paraden. Så här stiliga var vi:



Hfelgen därpå var jag ledig fre och lör så jag åkte hem såklart =). Det var flygfest i Järna så var dit både fredag och lördag kväll. På lördagen körde jag åt ett helt gäng med brudar. Det var rikigt roligt, bäst av allt var att åka virvelvind. Jag skrattade så jag hade träningsvärk i käkarna...så här glada var vi:



Helgen därpå var jag ledig igen =)!! Många lediga helger i rad, det gillar jag! Drog till Falun efter kvällsjobb på fredagen. Kom seeent, typ ett. På lördagen blev det lite påhälsningar och shopping på stan. På kvällen var det kalas i Skog för Ted, Magnus, Ulf och Danne. Det var kul! Friidrotts-VM hade dragit igång under helgen och på söndag kväll fick vi se Usain Bolt sätta världsrekord på 100 m, 9:58! Måndag jobb igen. På tisdagen vinade jag med Rikard, Richard och Josefine det var väldans trevligt. Yennie kom förbi en sväng också.

  

I fredags åkte jag till Vanå igen. Var på simhallen med Ann och Maria. Vi simmade och bastade, så himla skönt. Mötte upp Anna o Britta och gick till Selins där vi käkade gott och hade en jättetrevlig kväll. Det är alltid roligt när vi träffas!



På lördagen var jag till mormors hus och städade undan lite. Jag ska bo där i vinter och lite byggdamm och sånt måste bort. Tänkte måla lite och så också. Skönt att ha något att pyssla med. På eftermiddagen var det dax för helgens Big Happening...Marita och Stephanes bröllop. Det var ett jättevackert bröllop och en rolig bröllopsfest.

Det vackra brudparet:


Nu sitter jag här i Trysil igen och mest deppar. Jag blir så himla seg när jag är här och vill inte göra något. Känner mig mest bara ledsen, så drygt så. Det är tur man är glad när man är hemma iaf =). I dag kom jag iaf ut på en promenad med Susanne. Behöver verkligen röra på mig och få frisk luft och det HAR blivit oftare på slutet. Kanske jag är på gång.

Nu får vi se när jag skriver nästa gång, det går ju som sagt si och så när jag lovar här =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0