Inside på Insider

Har sovit som en stock i natt men vaknade ändå med ryggont. Det är inte sådär himla bra tror jag att lägga två tjocka madrasser ovanpå varandra och sova på dem sen. Blir för mjukt eller kanhända det smygit sig in en ärta under? Nåja. Gick till jobbet tidigt för att köpa rabatterade ansiktsprodukter på SPA:t. De hade lite specialpriser för anställda och det var dax för ny creme. Köpte en ny dagcreme och en ögoncreme från Matis, 460 NOK mot ordinarie ca 1100 NOK. Som hittat! Efter det så var det dax för dagens stoooora händelse, mitt inhopp på Insider, städföretaget på vårt Radissonhotell. jag gjorde två timmar som hotellstäderska och fick uppleva lugnet och känslan av att bara vara jag, trasan och tankarna sen blev det såklart ett normalt arbetspass i repan.

Nu sitter jag hemma mätt och belåten. Jag och Susanne värmde bullar i ugnen som vi drack med kall mjölk. Vi klämde 4 bullar var på någon minut och det är ganska bra gjort! I morgon blir det långpromenad, packa inför helgen och jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0